2017 рік

З  В  І  Т

сільського голови Пипка Миколи Степановича  «Про діяльність

за  період з березня  2017 року по травень 2018 року».

 

                                           Шановні  жителі  громади !

         Робота  сільської ради проводиться у відповідності з Конституцією України, Законом  України «Про місцеве самоврядування  в Україні» та іншими діючими  нормативними актами, які визначають повноваження органів місцевого самоврядування.

         Відповідно до п.5 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський голова підзвітний перед територіальною громадою та звітує перед нею про виконання повноважень, які йому надані відповідно до п.6 цього закону.

       За період з березня 2017 по травень 2017 року  мною проводилась  відповідна робота по організації діяльності  установ та організацій на підвідомчій території. Організовувалась  робота  ради та виконавчого комітету пов"язаних з життєдіяльністю територіальної громади села, роботою установ та інші,   проводився особистий прийом громадян, видавались розпорядження  в межах  повноважень.

  Головними у діяльності ради залишаються питання  соціального  розвитку громади, виконання сільського бюджету  та інші.

         Також проводиться  робота зі зверненнями громадян.   У 2016 році  особисто до мене  надійшло 24  звернення. Всі вони, в основному, вирішені.  Найбільше звернень щодо покращення стану доріг, вуличного освітлення, водопостачання, благоустрою села, вирішення спорів та інші.

Проводились засідання сесій та виконкомів, на яких розглядались питання, пов»язані із життєдіяльністю нашої громади.

 

       Станом на 01.01.2018 року на території села нараховується 124 жилих дворів та   281  житель села, з яких проживають постійно – 258, у тому числі:  неповнолітні – 41 особа, в т.ч. 10 дітей дошкільного віку, 18 дітей навчається у Вербській сзш І-ІІІ ступенів), 102 пенсіонери, працездатного населення – 115 осіб, з них  працюючих  - 25 осіб,  у т.ч. 3 підприємці.

Молодих сімей – 2, багатодітних сімей – 3 ( в  т.ч. одна не зареєстрована), в яких  виховується 11 неповнолітніх дітей.

Серед пільгових категорій:  1  інвалід  ВВВ, 5 учасників бойових дій, у т.ч.

2  учасники бойових дій в Афганістані та 3 учасники АТО,  7  учасників війни,

2 вдови інвалідів Великої Вітчизняної війни, 5  інвалідів з дитинства, 4  потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС  І категорії та 2 вдів потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС  І категорії.

   24 жителі села  обслуговуються  соціальними  працівниками.

 

  У 2017 році  виконкомом зареєстровано  1 народження та 6 смертей, вчинено 40 нотаріальних дій та видано 224 довідки.  Формувалися списки пільгових категорій громадян для отримання вугілля чи  компенсаційних виплат, оформлено 43 субсидії.

 

   І. Соціальний  розвиток села.

     1. Виконання бюджету.

    У  2017 році  до загального фонду сільського бюджету надійшло  -449747 грн., в т.ч. 412838 грн. - власні надходження,  36909 грн. -   субвенція на утримання установ культури.

  Основні надходження  - це:

орендна плата за землю172524 грн.,  з них: юридичні особи сплатили   79284 грн.,   фізичні – 93240 грн.;

єдиний податок з сільськогосподарських  товаровиробників128385 грн.;

рентна плата за спеціальне  використання  лісових  ресурсів – 76965грн.;

єдиний податок  з фізичних осіб  - 21090 грн.;

акцизний  податок 5339грн.;

земельний податок з фізичних осіб7876 грн.;

 

   Видатки  бюджету   виконано  на суму  434336 грн., в тому числі по установах:

-  сільська рада 301525 грн.,

 - бібліотека  –  14490  грн.,

 - будинок  культури32710  грн.а також

- на благоустрій  села – 27943 грн.,

 в т.ч.:

- утримання вуличного освітлення  - 9000 грн.;

- закупівля матеріалів на ремонт громадських криниць  - 11743грн.;

- ремонт водопроводу – 7200 грн..

- на ремонт  доріг  направлено– 17168  грн.; 

-  на соціальний захист населення виділено  - 7700 грн.( виплачена  матеріальна допомога в сумі  1000,00 грн.  воїнам – інтернаціоналістам (2 чол.); матеріальна  допомога  учасникам АТО - 1500,00 грн. (3 чол.); матеріальна допомога  вдовам потерпілих  від  аварії на ЧАЕС -3200,00 грн.(2 чол.), допомога на поховання – 2000 грн.);

  - субвенція на утримання  об»єктів спільного користування – 32800 грн.(комунальний заклад  «Вербська  СЗШ  І-ІІІступенів»  – 9000 грн., Чечельницький районний центр соціальної служби для сім»ї, дітей та молоді - 11800 грн., районна газета  - 4000 грн., Чечельницький відділ поліції – 4000 грн.,  районний  трудовий архів - 2000 грн., комунальна установа  «Чечельницька ЛПЛ» - 2000 грн.).

 

  2. Використання  земель.

      На території  Куренівської сільської ради  нараховується  205,85 га земель запасу та   145,84 га  земель резервного фонду, з яких орендується 114,1 га ріллі та 31,7 га пасовищ, а саме:

ТОВ «Чечельницьке» - 42,47 га ріллі та 7,2 пасовища,

Поліщук  С.П. – 26,95 га ріллі,

Сташенко С.І. – 24,89 га ріллі та 9,5 га пасовища,

Караман М.В. – 15,01 га  ріллі,

Білоус Н.А. – 4,78 га ріллі. Також  в оренді перебуває 14,0353 га водних об»єктів, 0,0276 га земель комерційного призначення  та 10,6576 га невитребуваних земельних часток /паїв/.  Орендна плата сплачується

     У користуванні  ПП «АФ «Куренівська»»  знаходиться  232,3 га земельних часток /паїв/,  ТОВ «Чечельницьке» використовує  266,9 га земельних часток /паїв/.

Лесик В.І орендує 24,50 га земельних часток (паїв) та Сташенко С.І. – 19,30 га земельних часток (паїв) згідно заключних договорів оренди.

 

  ІІ. Виконання Програми благоустрою села.

       Для реалізації  Програми  благоустрою  села планувалось  залучити  як кошти  сільського бюджету,  так  і спонсорську допомогу.

   Щорічно  проводяться заходи з благоустрою села, зокрема кладовища, центру села, сміттєзвалища. 

   На виконання  Програми благоустрою села  у 2017 році було задіяно 45111 грн. бюджетних коштів та 20100 грн. благодійної допомоги.

Зокрема, на утримання вуличного освітлення (електроенергія та закупівля ламп) виділено 9607 грн..

На ремонт водогону  витрачено 7200 грн., за ці кошти було відремонтовано насос та встановлено захисний щит. 

Також у минулому році до 9 Травня проведено  косметичний ремонт пам»ятника  на суму 1144 грн., з яких 500 грн. спонсорської допомоги.

6649 грн. витрачено на закупівлю матеріалів для ремонту  двох громадських криниць та майже на 4000 грн. закуплено матеріалів для встановлення альтанки у парку біля ставка.

Крім того, на ремонт доріг витрачено 17168 грн. бюджетних коштів та на 15100 грн. ТОВ «Чечельницьке»  закупило та доставило щебня, яким відремонтовано дорогу до церкви та частково засипані ями на дорозі за селом.

 

  Традиційно  проводились заходи до Дня 9 Травня,  Івана Купала,  Дня Незалежності, захід для людей похилого віку, на які  було витрачено 6500 грн. спонсорських коштів.

     За надану  допомогу  інвалідам  з дитинства до Дня інваліда хочу подякувати Сташенку С.І., Лесику В.І., Нагірняку К.В., Пипко Л.С.,  Білоус Н.А.,

ТОВ «Чечельницьке».

     Крім того товариство надавало допомогу у  ремонті водопроводу, ямковому  ремонті по вул.Партизанській та Центральній,  розчищенні доріг від снігу.

  Також  прийнята програма Благоустрою на  2018 рік, відповідно до якої планується виконати  такі  роботи:

  • Ремонт будинку культури та бібліотеки,
  • Благоустрій громадських криниць,
  • Ремонт  та грейдерування доріг,
  • Утримання вуличного освітлення,
  • Встановлення огорожі парку та проведення інших заходів.

 

  Сподіваюсь на  Вашу підтримку та посильну допомогу . А тепер хочу почути від Вас запитання та пропозиції щодо подальших планів на майбутнє нашої громади.