Загальні збори громадян

З  В  І  Т

сільського голови Пипка Миколи Степановича  «Про діяльність

за  період з березня  2015 року по березень 2016 року».

 

 

                                           Шановні  жителі  громади !

         Робота  сільської ради проводилась у відповідності з Конституцією України, Законом  України «Про місцеве самоврядування  в Україні» та іншими діючими  нормативними актами, які визначають повноваження органів місцевого самоврядування.

         Відповідно до п.5 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільський голова підзвітний перед територіальною громадою та звітує перед нею про виконання повноважень, які йому надані відповідно до п.6 цього закону.

       За період з березня 2015 по березень 2016 року  мною проводилась  відповідна робота по організації діяльності  установ та організацій на підвідомчій території. Організовувалась  робота  ради та виконавчого комітету пов"язаних з життєдіяльністю територіальної громади села, роботою установ та інші,   проводився особистий прийом громадян, видавались розпорядження  в межах  повноважень.

  Головними у діяльності ради залишаються питання  соціально-економічного розвитку громади, виконання сільського бюджету  та інші.

         Також проводиться  робота зі зверненнями громадян.   У 2015 році  особисто до мене  надійшло 31  звернення. Всі вони, в основному, вирішені.  Найбільше звернень щодо покращення стану доріг, вуличного освітлення, водопостачання, благоустрою села, спалювання сухої трави та стерні, вирішення спорів та інші.

 

       Станом на 01.01.2016 року на території села нараховується 130 жилих дворів,  292 жителя, з них:  неповнолітні – 44 особи, в т.ч. 13 дітей дошкільного віку (  в селі проживає 30 чол., школярів - 17), 112 пенсіонерів, що становить 40 % від усього населення.    Працездатного населення  у нас  136  осіб, з яких працюючих 25 осіб,  у т.ч. 3 підприємці, що становить майже 17 %  від працездатного  населення. 

Серед пільгових категорій :  1  інвалід  ВВВ, 5 учасників бойових дій, у т.ч.

2  учасники бойових дій в Афганістані та 3 учасники АТО,  12  учасників війни, 6  інвалідів дитинства, 3  потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС  І категорії та 2 вдів потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС  І категорії.

   24 жителі села  обслуговується  соціальними  працівниками, 6 з яких одинокі. 

  За 2015 рік виконкомом зареєстровано 1 шлюб, 11 смертей та 1 народження.

(За 2014 рік  зареєстровано 3 шлюби, 8 смертей  та 1  народження).

 

    Соціально – економічний розвиток села .

     1. Виконання бюджету.

    За 2015 рік  до загального фонду сільського бюджету надійшло 384335 грн., в т.ч. 317907 грн. власні надходження  (що на 58767  грн. більше у порівнянні з  2014 роком), субвенція на утримання культури 27690 грн., субвенція на проведення виборів 38738 грн. .

  Основні надходження  - це

єдиний податок  – 70213 грн.,

плата за землю– 171368 грн., з них: юридичні особи сплатили – 90745 грн.,   фізичні – 77317 грн.,

земельний податок – 3306 грн.:  з фізичних осіб- 3034 грн., з юридичних – 272 грн..

збір за спеціальне використання лісових ресурсів – 70792 грн..

акцизний податок – 5314 грн.,

інші  - 220 грн..

 

   Видатки бюджетубули направлені, в основному,  на захищенні статті, а також:

-         на благоустрій – 41994 грн., в т.ч. :

     - 25035 грн. на встановлення огорожі кладовища,

    - 1500 грн. на  оплату  за використану електроенергію по вуличному  

       освітленню,

    -  8495 грн. на  ремонт  громадських криниць,

    -  960 грн. на оплату громадських робіт (ЦЗ);

                -    ремонт  доріг – 9588 грн.  (3588 + 6000);

-         соціальний захист населення - 7678 грн. ( допомога учасникам бойових дій, в т.ч. учасникам АТО, вдовам потерпілих від  наслідків аварії на  ЧАЕС  І категорії);

-         субвенція на утримання  об»єктів спільного користування – 18511 грн. (школа, лікарня, пожежна,           );

-         субвенція на проведення виборів – 38738 грн..

 

На території  Куренівської сільської ради  нараховується  205,85 га земель запасу, з яких орендується  58,87 га ріллі та  24,50 га пасовищ,  145,84 га  земель резервного фонду, з яких орендується 57,48 га ріллі та 7,2 га пасовищ.  Орендна плата сплачується.

 Із виділеної площі 10 га по два гектари  надано у користування учасникам АТО та учасникам бойових дій в Афганістані.

     У користуванні  ПП «АФ «Куренівська»»  знаходиться  254,00 га земельних часток /паїв/,  ТОВ «Чечельницьке» використовує  243,75 га земельних часток /паїв/.

 

  2. Виконання Програми благоустрою села.

   Щорічно  рішенням   сесії сільської ради приймається  Програма  благоустрою села. Так, рішенням 31 сесії 6 скликання від 19.01.2015 року прийнята Програма благоустрою села на 2015 рік

Для реалізації цієї Програми планувалось  залучити   кошти як нашого бюджету так  і спонсорську допомогу.

Зокрема, було заплановано і відремонтовано будинок  культури,  для цього витрачено  кошти в сумі 60100 грн., із яких 30000 грн. благодійна допомога товариства.

    За Програмою на благоустрій  села  планувалось витратити  12000 грн.. бюджетних коштів, але  задіяли  значно більше завдяки залишку коштів на початок року.           Зокрема,

 - встановлено огорожу на  кладовищі, на що витрачено 25035 грн.;

-  закуплено матеріалів для ремонту громадських  криниць  майже  на 8,5 тис. грн.,

(ремонтні роботи проводились самими жителями, за що хочеться подякувати Лебідю А.П., Таранцю А.Д., Перепелиці В.І., Недзеленку А.М. та Кіяшку Ю.О.);

- на ремонт доріг (грейдерування, засипка ям на дорозі до церкви та по вул.Першотравневій),  упорядкування  сміттєзвалища  та ремонт  водопроводу   витрачено майже 9,5 тис. грн.. бюджетних коштів та 500 спонсорських;

- на утримання вуличного освітлення витрачено 1500 грн..

Крім того:

- на проведення благоустрою, зокрема,  в центрі села, кладовища, підтримку вуличного освітлення  витрачено 1,3 тис грн.. спонсорської допомоги;

- на розчищення доріг від снігу задіяно 250 грн. бюджетних та 150 грн. спонсорських  коштів.

 

  Також  прийнята програма Благоустрою на  2016 рік, відповідно до якої планується виконати такі  роботи:

-         продовжити  ремонт будинку культури  ззовні,

-         укріпити греблю  в центрі села;

-         провести ремонт водопроводу (замінити насос).

А також

-         проводити благоустрій села та кладовища;

-         проводити поточний та ямковий  ремонт доріг;

-         завершити благоустрій громадських криниць;

-         утримувати  вуличне освітлення  та інш.

 

  Сподіваюсь на  Вашу підтримку та посильну допомогу .

 

Також хочу нагадати про те, що спалювання сухої трави на полях, городах, спалювання стерні  законодавчо заборонено.  Але ніхто цього не дотримується.

Тому, віднедавна, на території нашого району працюють громадські інспектори з охорони довкілля, які будуть за цим наглядати та притягувати до відповідальності.

Пізніше  докладніше про це розповість інспектор з охорони довкілля Таранець М.Д.

Дякую за увагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У К Р А Ї Н А

КУРЕНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЗАГАЛЬНІ  ЗБОРИ  ГРОМАДЯН

Р І Ш Е Н Н Я     №1

 

25  березня 2016 року

 

Про звіт сільського голови про діяльність

за період з березня 2015 року по березень  2016 року. 

 

 

      

             Відповідно до п.5 ст. 42  Закону України  " Про місцеве самоврядування в Україні",  заслухавши та обговоривши звіт сільського голови Пипка М.С. про діяльність за період з березня 2015 року по березень 2016 року, загальні збори громадян села Куренівка    В И Р І Ш И Л И :    

 

1. Звіт  сільського голови Пипка Миколи Степановича  про діяльність за період з березня  2015 року по березень 2016 року прийняти до відома.

 

2. Роботу сільського  голови  за звітний  період  та  по виконанню  Програми благоустрою  села вважати задовільною.

 

3. Рекомендувати сільському голові більше уваги приділяти благоустрою села,

    стану доріг  та забезпеченню села мобільним зв»язком .

 

4. Рекомендувати сільському голові і надалі направляти роботу виконкому та 

    депутатського корпусу на покращення соціально-економічного  та  

    культурного  розвитку села.

 

 

 

 

     Голова зборів                                                               М.С.Пипко

     Секретар зборів                                                           О.П.Таранець